Що корисно, що шкідливо
Мета: розвивати уяву. Формувати критичне ставлення до себе. Вчити дитину аналізувати власні дії, робити вчинки, корисні для здоров'я шлунку.
Завдання: пограйтеся з дитиною м'ячем. Кидайте їй м'яч і промовляйте ситуацію. Якщо названа дія корисна для організму людини, м'яч можна ловити. Якщо дія шкідлива — кидати м'яч на підлогу.
Наприклад:
• діти їдять за столом;
• хлопчик біжить з бутербродом вулицею і їсть його;
• дівчинка піднімає яблуко із землі та їсть;
• дитина вночі їсть кашу;
• діти миють груші та їдять їх;
• діти розмовляють під час сніданку.
Запропонуйте малюкові після гри згадати, які серед названих вами дій шкідливі для здоров'я. Учіть його аргументувати свій висновок.