РУКИ

Привітаймося з друзями

Мета: розвивати логічне мислення. Виховувати прагнення до по­шуку нової інформації. Закріпити з дитиною назви пальців рук.

Завдання: розгляньте разом з дитиною пальці рук. Запропо­нуйте їй порівняти пальці за довжиною, за місцем розташування на кисті. Повторіть з малюком назви пальців, вітаючись із кожним:

Доброго дня, пальчику Великий - найтовщий, міцненький.

Другий - допитливий і розумненький.

Все хоче знати, на все показати,

Ось і назвали його Вказівним.

Пальчику Середній, чому ти так звешся?

Бо посередині завжди живеш ти.

Пальчик четвертий забув про ім'я.

Тому Безіменним назву його я.

П'ятий - Мізинчик - маленький, тоненький.

Наші помічниці

Мета: розвивати творчу уяву, мислення. Виховувати вміння обґрунтовувати власні судження. Закріпити в дитини поняття про функції рук, їх роль у життєдіяльності людини.

Завдання: згадайте разом з дитиною, які дії можна виконува­ти за допомогою рук. Запропонуйте малюкові проаналізувати дії, які виконують дорослі, визначити, які з них під силу дитині, а також уявити, чи можна обійтися в житті без допомоги рук. Нехай малюк спробує вмити обличчя, розчесати волосся, переодягнути шорти, з'їсти яблуко тощо без допомоги рук. Стимулюйте дитину дійти висновку про те, наскільки зручно щось робити без рук і чи можливо це взагалі.

Кiлькiсть переглядiв: 217

Коментарi