Що можуть наші очі?
Мета: розвивати уважність. Виховувати прагнення до пізнання можливостей власного організму. Дати дитині уявлення про здатність очей розрізняти відстань між предметами, їхні колір, форму, розмір.
Завдання: під час прогулянки зверніть увагу дитини на предмети, що розміщені далеко і близько, порівняти їх за розміром. Запропонуйте знайти інші предмети, схожі за кольором, серед геометричних фігур дібрати аналогічні форми до побачених предметів.
Чому образилися очі?
Мета: розвивати допитливість. Виховувати бережливе ставлення до очей. Вчити дитину аргументувати необхідність створення відповідних умов для збереження очей.
Завдання: запропонуйте дитині виконати завдання і пояснити, чому можуть "образитися" очі, що їм може бути "не до вподоби":
• знайти іграшку в темній кімнаті;
• посидіти з широко розплющеними очима, не кліпаючи;
• подивитися на яскраве світло;
• описати картинку, піднісши її до самих очей;
• у сутінках зашнурувати черевики.
З'ясуйте, чи комфортно дитина почувалася. Спонукайте її до відповідних висновків.
Уважні оченята
Мета: розвивати спостережливість. Виховувати бажання тренувати зорову пам'ять. Формувати в дитині уявлення про роль очей у розвитку спостережливості людини.
Завдання: разом із дитиною викладіть на стіл іграшки або інші предмети (від 3 до 5-7). Нехай вона уважно їх розгляне, а потім - відвернеться. У цей час поміняйте іграшки місцями. Дитина, повернувшись до столу, має визначити, які зміни відбулися і поставити все, як було спочатку.