1. Гуманізація освіти: радимося з Василем Сухомлинським |
2. Педагогіка Добра у спадщині Василя Сухомлинського |
3. Технологія діяльності "Театру етичних мініатюр" |
4. Творча майстерня "Тематична класифікація творів Василя Сухомлинського" |
5. Система роботи з дошкільниками за творами В.Сухомлинського |
Д/з Презентація інтелектуальних карт створених під час роботи з творами В.Сухомлинського |
Тематична класифікація творів Василя Сухомлинського
| ||
Бережімо природу | Хлопчик і дзвіночок конвалії Людина принесла життя | |
Гордість-гординя | Пелюстка і квітка | |
Дружба | Дівчинка і ромашка | |
Гостинність | Бджола та гарбузова квітка | |
Допитливість | ||
Майстерність, повага до майстрів | Хто найкращий майстер на Землі? | |
Милосердя | Добре слово | |
Чуйність | Зламана яблунька Перестелимо постіль дідусеві | |
Співчуття | А серце тобі нічого не підказало? | |
Краса світу | Пурпурова квітка | |
У кожного своя доля | Який слід повинна залишити людина | |
на Землі | ||
Які ви щасливі! | ||
Щастя | Найщасливіший листочок Яке щастя! Материнське щастя | |
Уміння пробачати | Материне поле | |
Доброта | Іменинний обід | |
Вдячність | Зайчик і горобина | |
Турбота | Камінь | |
Лінощі | Ледача подушка | |
Совість | Скляний чоловічок | |
Сенс виразу «Важко на душі» | Що найтяжче журавлям Легко на душі | |
Вплив на душу іншої людини | Відлітають лебеді | |
Сенс виразу «Що посієш, те й пожнеш» | Чекає своєї години | |
Сенс виразів: «золоті руки», «білоручка», «чорні руки» | Чорні руки | |
Повага до гідності інших, егоїзм | Півень і сонце |